Despre moarte

Imi doresc sa las totul la o parte. Sa ma ingrop singur si sa ma privesc cum incet cobor in groapa. Sa vad cum e cand se termina totul. Sa vad cum e sa iti ingropi fiinta.

Sa vezi cum e sa MORI.

Azi am aflat ca exista atat de multe moduri de a muri incat…

IN FIECARE ZI MURIM.

Putin cate putin.

Si ma vad murind de fiecare data tot mai mult.

Oare cate vieti mai am ramase pana sa mor de tot?

5 Responses to “Despre moarte”

  1. Asta am mai citi o data, pe undeva?! Parca am si comentat..hmmmm

  2. Nu stiu… poate. Insa e prima data cand o scriu. Ce`i drept, am editat putin textul…

  3. NU ITI DORESTI SA MORI DACA INCA ITI DORESTI SA TRAIESTI. Sa simti. Si tot ceea ce faci/spui pe blogul asta arata lucrul asta. Cauti SOLUTII. Poate e (a fost) doar o stare de spirit (textul e din 2009). Cand vrei sa mori te duci si te sinucizi. E simplu.
    Anyway, Eminescu numea viata “vis al mortii eterne”. (In realitate incepem sa murim inca din momentul in care ne nastem. )
    Singura moarte “constienta” e innecul. Esti constient pana in ultima clipa. E terifiant sentimentul ala de agonie, culminat cu disperare si cu frica.
    Oamenii sunt de trei categorii: vii, amortiti si “morti” de-a-binelea. De ce sa-ti doresti sa mori? ma intreb. Atat de nemultumit esti de viata ta? Sau poate ca acum te-ai indragostit si ti-a mai trecut. 🙂

  4. Ah, sincer nici nu mai ştiu. După dată, a fost imediat după ce am pierdut o persoană iubită.

    Între timp s-au schimbat multe. M-am reîndrăgostit, mi-a trecut, am luat-o de la capăt…

    Poate dacă nu erai tu, nici nu mi-aş fi amintit că am scris asta cândva.

    Cinic spus însă, toţi trăim ca să murim în final… şi tot ce facem e să umplem acest drum cu lucruri importante pentru noi.

Leave a Reply

