Daca undeva acolo

Daca undeva acolo zace un zambet

Eu nu’l vad.

Daca undeva acolo cineva asteapta

Eu nu cunosc drumul incolo

Daca undeva acolo se ascunde un raspuns

Eu nu cunosc intrebarea

Daca undeva acolo ea inca viseaza

Eu nu stiu sa fiu un vis

Daca undeva acolo schimbarea e posibila

Eu nu am putere sa o fac

Daca undeva acolo lumea e altfel

Eu nu am ochi pentru altceva

Daca undeva acolo nu sunt singur

Eu nu stiu sa fiu altfel

Daca undeva acolo o usa s-ar deschide

Eu nu as stii sa pasesc prin ea

Daca undeva acolo soarele rasare

Eu nu stiu sa deschid ochii

Daca undeva acolo inca arde o flacara

Eu nu stiu sa ma las incalzit

Daca undeva acolo tremurul fericirii vibreaza

Eu nu stiu sa rezonez cu el

Daca undeva acolo exista o lupta de dat

Eu nu stiu sa fiu curajos

Daca undeva acolo iubirea ma cheama

Eu nu stiu sa aud

Daca undeva acolo El m-ar duce

Eu nu as sti sa raman

Daca undeva acolo as fi implinit

Eu nu as putea sa nu fiu si gol

Daca undeva acolo drumul ar fi altul
Eu nu as sti sa-l iau de la capat

Daca undeva acolo mi-as gasi iarasi sufletul

Eu nu as mai sti cum arata

Daca undeva acolo as putea s-o ating

Atunci as sti cum sa renasc.

7 Responses to “Daca undeva acolo”

  1. Super frumoasa poezioara!! …Ma da la tine s-a agravat depresia vad ..pppfaaaiii deja esti cam emo.

  2. Nu e depresie deloc, si nu sunt emo :))

    Nu confunda “persoana” de pe blog cu realitatea, aici e alta poveste.
    Apreciez aprecierile insa😀

  3. Foarte frumos, intr-adevar. M-au impresionat in special 2 versuri. ‘Daca undeva acolo nu sunt singur/ Eu nu stiu sa fiu altfel’. Felicitari si la cat mai multa inspiratie!:)

  4. Cred ca vroiam sa zic ca a nu fi singur este o lectie pe care o inveti de la altcineva, care iti este alaturi.
    Multumesc pentru gandul bun🙂

  5. pe mine cel mai mult m-au impresionat versurile: “Daca undeva acolo El m-ar duce/ Eu nu as sti sa raman”
    toata poezia e de o umanitate dureros de dulce… si nu e nimic emo in asta…

  6. Octavian Paler – Pasul absent

    Doar un pas ne desparte.
    Nu ştiu dacă pasul absent
    e al meu
    sau al tău.
    Tu stai pe un mal al lui
    eu pe altul
    şi între noi curge noaptea.
    Ca să ajungem atît de aproape
    ca să rămînem atît de departe
    doar un pas ne desparte
    şi între noi curge noaptea continuu
    prin pasul absent.

Leave a Reply

