Vrrum (continuare)

Si cum era de asteptat, a fost impresionanta mica aventura…

Desi mi se pare ridicol sa iesi din oras 14 km ca sa poti intra pe o autostrada ce duce in directia opusa, m`am conformat si am mers.

Am inceput lin, 100-110km/h…dar nu era destul.
Am urcat la 140-150km/h… nu era destul.

Am mers la 170-180km/h, tot nu era destul.
Simteam un flux de andrenalina cum imi invadeaza capul…mama, ce senzatie…

Si cum am ajuns sa merg eu linistit, asa , pe la 190-200km/h, se ia unul dupa mine…ma intrece, ma iau dupa el, il intrec, si o tinem tot asa cativa km buni.

Si cum tot jocul asta devenea mai interesant, vad din spate venind ceva puternic , cu o viteza muuuuult mai mare decat a noastra.

Ne depaseste rapid si ne lasa in praf. Era un 911 Turbo. Evident, masina mea favorita. E un semn😀

Ce placere am sa fiu liber si sa pot gusta viteza!

4 Responses to “Vrrum (continuare)”

  1. Felicitari pentru mica aventura. La cat mai multe!
    By the way, daca tot veni vorba de masini, eu prefer un Reventon😀

  2. Saru`mana😀

    Eh, daca toata lumea a fost asa entuziasmata de autostrada asta (wow, 42 de KM), am zis ca e cazul sa vad …

    E o senzatie de nedescris cand vezi lumea miscandu`se asa repede…

  3. :)) pe mine ma ia cu ameteala fie si cand citesc despre asta…

  4. Fara putin risc, nu exista nicio adevarata aventura…

Leave a Reply

