Cat de eficient esti ca prieten?

Ma intrebam in ultimele zile cat de multe lucruri s-au schimbat si cati oameni au avut de a face cu situatii neprevazute…grave, dureroase.
Si asa mi-am adus aminte de cativa prieteni mai apropiati cu care sa zicem ca nu am reusit sa tin legatura la fel de bine in ultima vreme precum as fi vrut.

Si am inceput sa`i caut pe toti, sa vorbesc cu ei, sa vad incotro i`a indreptat viata..

Si multi dintre ei au probleme de diferite naturi, si atunci am simtit cumva, inexplicabil , ca aici sunt bun ca prieten, sa`i sprijin cum pot si sa intind mana spre ei mai puternic acum.

Pot spune ca am primit cateva zambete ca recompensa, si aprecieri verbale.

Ma pot considera un prieten destul de eficient atunci cand vad ca efortul meu a facut totusi o vibratie in stare celui de langa, inspre bine.

Cred ca e cel mai bun mod de a te cunoaste, cand dai o mana de ajutor cuiva intr`o situatie precara, si ajungi sa te gandesti ce ai face in locul acelei persoane…

E timpul sa revin acolo unde odata…unii au crezut in mine, si au avut nevoie de sprijinul meu. E o adevarata placere sa fii util pentru cineva drag…

One Response to “Cat de eficient esti ca prieten?”

  1. Da, intr-adevar, e un sentiment absolut superb. Sa stii ca poti fi acolo oricand cineva are nevoie de tine, si mai ales, sa stii ca esti cautat pentru a aduce fericirea in sufletul cuiva! Felicitari! Nu sunt multi cei care se pot considera cu adevarat prieteni!
    Btw, you gained a constant reader, from now on!😛

Leave a Reply

