Dorinta mea cea mai mare

E sa pot deveni altfel. Cum altfel? Nu stiu, imi doresc sa vad lucrurile si din alta perspectiva. La fel ca o soparla care`si lasa vechea piele si devine noua, asa ceva mi`ar place si mie. Sa nu mai fiu caracterizat prin aceleasi sentimente sau atribute, sa fiu cumva, nou.

Mi-ar place sa ma pot bucura pentru cei din trecutul meu, ca acum sunt fericiti si fara mine in viata lor. Dar nu pot .

Mi-ar place sa pot deschide ochii si sa spun ca pot zambi fara sa ma gandesc ca exista si lucruri triste . Nu pot.

Mi-ar place sa pot fi mai mult. Si asta pot.

Ramane doar sa descopar calea…

5 Responses to “Dorinta mea cea mai mare”

  1. …e sa fiu ce am fost odata, sa am ce ‘am avut’ candva, sa am puterea de a face schimbari si cu toate astea, sa privesc spre viitor fara nostalgia trecutului…

  2. Nu te gandi la ce ai fost odata, gandeste-te la ce esti si ce poti sa fii !🙂

  3. La noi fetitzele se simplu, sau cel putzin la mine, o zi la salon si totul devine altfel.. la voi baietzi nu stiu exact ce ar merge?!! hmm..Daca imi dau seama intre timp revin

  4. … just like the Phoenix, rise from your own ash…

Leave a Reply

