Urare de an nou

Nu mi-e rău, da’ nici prea bine
Ştii oricum că nu-s ca tine
Da’ o viaţă în ogradă
Aş dansa cu tini’ lambadă
Şi îţi jur pe tricolor
C-altu nu vreau eu, să mor
Mi-eşti o rudă, te susţin
Cheamă-mă, da’ n-am să vin
Ţi-am promis c-om fi’mpreună
De’anul nou ţinând de mână
Da’ de când ţi-am văzut contul
Lumea’ţi zice vagabontul
Şi acum de rev final
Fug călare pe un cal
Revu-l fac oricum pe gard
Jur, îţi trimit un postcard!
Bani nu’ţi dau, că-i bei oricum
Si din folii iar faci scrum
Da’ te pup, nu-mi scrie des
Nu răspund la esemes

Sta un cuc acolo-n zare
Şi cânta fără suflare
Stai să-ţi zic, că-i sufocat
Cu tupeu el a cântat
Ori măicuţă, ştii tu bine
Că am bani mai mulţi ca tine,
Şi de cântă cucu-n şuri
Iar te umpli de facturi
Deci la anu’ care vine
Îţi doresc eu numai bine,
Banii oricum sunt la mine.

2 Responses to “Urare de an nou”

  1. Super tare! Iti doresc un an nou de zeci de ori mai bun decat cel care a trecut si putere pentru a realiza tot ceea ce-ti propui. La multi ani!

  2. Saru’mana, iar eu iti doresc ca noul an sa-ti aduca liniste si inovatie🙂

Leave a Reply

