Disconnect

Momentan caut soluţii…dar în viitorul apropiat plănuiesc să fac ceva ce poate n-am făcut niciodată.

Să dispar din peisaj pentru câteva zile, 1 săptămână. Să rup orice legătură cu lumea mea, cu cei care mă cunosc, cu orice îmi este rutină sau lucru apropiat. Un exerciţiu de autosusţinere. Departe, doar cu mine, pot vedea şi simţi ce îmi lipseşte cu adevărat. Cât timp mă învârt într-o rutină insipidă nu am ocazia să observ ce-mi este necesar şi ce este doar pas de inerţie.

Până atunci, singurul mecanism care mă interesează să-l înţeleg e cel al dependenţei afective. Cu cât înţelegi un lucru mai bine, cu atât îi poţi face faţă mai uşor.

5 Responses to “Disconnect”

  1. E mai mult decat binevenita o astfel de ‘iesire din cotidian’ asa ca incearca sa profiti la maxim de ea. Redescopera-te, stabileste-ti prioritatile, incearca sa iti dai seama ce anume te face fericit!

  2. Puţine lucruri. Dar toate nelegate de o persoană anume🙂

  3. Postul asta ma duce cu gandul la..

  4. Să ştii că m-a binedispus clipul😀

  5. “Quiero elegir del mapa un lugar si nombre a donde ir, sera el lugar donde viva lo quede por vivir.”

Leave a Reply

