Vis

Ştiu că orice vis are o semnificaţie aparte, şi toate lucrurile din el reprezintă câte un simbol care strigă disperat spre mine, aşteptând să fie descifrat. Pentru mine, cel care visează, totul e clar şi real. Nu există nimic mai intens în acel moment, şi pentru cât ţine, ai putea jura că e viaţa reală.
Partea proastă e că amintirea clară a visului durează undeva între 1 şi 10 minute de regulă, deci am scris în grabă ce mi-am amintit.

Eram la cea mai bună prietenă a mea acasă, vorbeam nimicuri, era şi maică-sa în zonă.
A apărut singura fată pe care am iubit-o în adevăratul sens. Lucruri de genul ‘de unde ştie locul ăsta’ nu existau. Totul părea să fie de la sine înţeles.
A intrat înăntru , a stat pe pat lângă mine, iar prietena mea era pe cealaltă parte a patului, şi în tot acest timp, era fericită. Realmente.

Era la fel de albă la piele ca şi înainte, dar radia. Era superbă, avea toată faţa însorită .
Nici un pic de resentiment. Timpul trecuse într-o secundă peste toate.
Îi explicam cum alături de prietena cea mai bună, mergeam pe aceeaşi rută la plajă, pentru că o dată am văzut-o şi pe ea în zonă, şi nu vroiam să pierd şansa. Eu nici măcar nu merg la plajă.

Restul visului a fost despre cum îi explicam ei tot ce s-a întâmplat în ultimii 2 ani, cum am trecut des pe lângă ea, şi cum regretam că nu i-am fost alături în momentele grele.
Iubitul ei de acum nici nu exista, eram doar eu şi ea, şi casa prietenei cele mai bune, cu mama ei.
Şi în final, am dat să ieşim toţi pe uşă, să mergem la aceeaşi plajă ca înainte…

Nu am nici cea mai mică idee ce înseamnă asta. Ştiu doar că a fost unul din cele mai interesante visuri pe care l-am avut de ceva timp încoace. Acum trebuie să caut interpretarea simbolurilor…

Subconştientul vrea să îmi spună ceva. Pentru că de ceva timp încoace am vise asemănătoare. Poate este ceva din trecut ce n-am rezolvat sau ceva din viitor ce trebuie să fac. Oricum ar fi, aş fi prost să nu iau în considerare ceea ce-mi spune subconştientul, care nu e altceva decât răspunsul generat de creier ţinând cont de toţi factorii posibili, şi insesizabili conştient.

Vise plăcute!

One Response to “Vis”

  1. o fi ma vreau sub inteles ascuns pe undeva..eu si sa cotrobai putin pe net sa vezi cum sta treaba..asa informativ macar.

Leave a Reply

