Extremele iubirii (partea 1)

Te-am aşteptat o viaţă, şi ani ce vor să vină

Te mai aştept odată, ca stropii de lumină

Ştiu dincolo de toate, că nu mă poţi uita,

Şi dinaintea ei, am fost iubita ta.

M-ai ascuns în beznă şi m-ai legat uitării

Şi oricât de departe, la capătul cărării

Voi sta în colţ de brad, în amintiri clădite

Căci în pădurea mea, tu eşti rege, iubite!

Am linişte în mine, nelinişte la fel

Şi cu săruturi reci îmi faci din tine-un ţel

Nu mai pot fără tine, azi ca niciodată

Şi vom creşte-mpreună, din ce sunt azi-o fată.

Sunt un copil tâmpit, şi zburd pe lângă tine

În infatuarea-mi cruntă, doar aici mi-e bine

Nu ştiu dacă-i reală, nu ştiu dacă-i iubire,

Dar fir cu fir se-adună, şi creşte în simţire

Am plâns şiroaie lungi în aşteptarea ta

Ştiam în mine dulce, că tu mă vei chema

Şi în colţ de buze îmi vei zări plăcerea

Când tu din drag cu suflet, îmi vei da revederea…

Sunt tânără, frumoasă, sunt toată doar cu tine

Şi nicăieri vreodată nu-mi va fi mai bine

Pentru momente scurte, dar sincere-n iubire

Voi îndura şi moartea şi-orice nelegiure!

Dar cheamă-mă, azi, fă-o, strigă-mă, nu te-aud!

Cuprinsă de durere, lacrimi pe obrazu-mi ud

Braţele-mi cad alături, nu mai pot să te-ating

Şi-ncet în suflet negru simt greu cum iar mă sting…

Sunt bătrână-urâtă, dar sunt doar pentru tine

Şi nicăieri vreodată, nu mi-a putut fi bine

Căci în momente scurte, de sinceră iubire

Am trăit o viaţă cât alţii nemurire!

Şi am murit odată, şi de o mie de ori

Şi viaţa-mi de revine, la fel eu vreau să mor

Nu îţi dau drumul, deşi nu am cu ce te ţine

A fost, va fi mereu, iubirea-mi pentru tine…

2 Responses to “Extremele iubirii (partea 1)”

  1. Beautiful poem.🙂😀

  2. M-am gândit să fac o serie de poezii de genul, cu toate feţele iubirii pe care le ştiu…să văd câte ies🙂

Leave a Reply

