Extremele iubirii (partea a 2a)

Nu te-am strivit, dar te strivesc

Şi lumea ce-o găsesc în tine

În pasul meu cel nefiresc

Reneg şi uit cum este bine

Şi te-am iubit, dar vreau să uit,

Iubito, nu mai vreau cu tine

Eram un tânar, prost, tâmpit

Dar încep să cresc în mine

Mă chemi dar eu nu vreau s-aud

Şopteste tare-n urechi surde

Şi urletele ce-mi ţin scut

Altuia fă-le ca să zburde

Aş vreau acum să uit de toate

Şi dacă vreau, nu mai exişti

Şi nu voi mai da-n altă parte

Oricât ai tăi ochi vor fi trişti

Nu este ‘noi’, acum sunt eu

Şi nu mai cred deloc în noi,

Şi chiar dacă ţie ţi-e greu

Nicicum nu voi da înapoi

Iubeşte-mă în continuare,

Şi fă-mi un vis ţesut cu plângeri

Căci flacăra ce arde tare

Atrage asupra-i doar pe îngeri

O dată ce tu m-ai rănit,

Un suflet fad, închis în mine

Este tot ce a răsărit

Sub mii de lacrimi cristaline

Şi lasă timpul să petreacă

Orice speranţă ai avea

Iubirea din noi o să treacă

Chiar dacă o vrea, nu vrea

Mă vei vedea pe străzi ciudate

Şi-n amintiri necunoscute

Istorii vor fi derulate

Şi altele vor fi născute

Îngroapă-n brazi speranţa-ţi cruntă

Nu mai căuta refugiu-n mine

Căci inima mea de mult frântă

La loc în veci nu-şi mai revine

Voi plânge iar cu tine-odată,

Dar nu vom plânge împreună

Ai fost a mea, cânva, tu, toată,

Şi acum străină-mi a ta mână

Mă caută şi mă strânge tare

Şi braţele-mi nu le găseşte

Şi-n veşnica ei supărare

Şi luna pe noi ne urăşte

Nu merităm nicio iertare

Şi amândoi stând la fereastră

Ne vom gândi în minţi amare

Aceasta e povestea noastră…

One Response to “Extremele iubirii (partea a 2a)”

  1. foarte faina poezioara.

Leave a Reply

