Azi îmi cer iertare de la mine

Azi îmi cer iertare de la mine

Pentru azi, mâine şi ieri

Nu pentru rău sau pentru bine

Nici pentru dimineţi sau seri

Nu-mi cer iertare pentru lacrimi

Nici pentru zâmbete cu fals

Sau pentru că iubesc şi datini

Sau că mă pierd ades în vals

Îmi cer iertare pentru piedici

De care n-am reuşit să trec

Sau când n-am ascultat de predici

Sau când nu am ştiut să dreg

Azi îmi cer iertare iar

Căci am închis ochii destul

Sper să nu fie în zadar

De minciuni sunt prea sătul

Îmi cer iertare pentru tine

Cu tine m-am dezamăgit

Din munţi în văi şi serpentine

Nu ştiu să mă fi îndrăgit

Îmi cer iertare că eşti mic

Şi nu-nţelegi ce depăşeşte

Firea umană şi nimic

Astăzi nu te mai încălzeşte

Nu-mi cer iertare că azi suferi

Ai ales prin mărăcini

În loc să-noţi azi printre nuferi

Azi eşti doar între străini

Nu-mi cer iertare pentru nimeni

Care odat’ mi-a aruncat ocară

Căci adevărul are pinteni

Sub vorba lui dulce-amară

Îmi cer iertare doar odată

Căci prin iertare nasc din nou

Şi din scânteia suprimată

Un alt foc-mi va arde-n ecou

Îmi cer iertare că în lume

Sunt 2 firi ce fac un tot

Marea suspină printre spume

Căci gheaţa n-o va prinde-n loc

Îmi cer iertare că îmi scriu

Cum aş fi azi altcineva

Şi îndrăznesc să te înviu

Cum soarele odat’ ne va…

Îmi cer iertare azi şi-acum

O fac pentru ultima dată

Căci amintirea mea prin scrum

Sub floarea ta va fi uitată

Şi inima mea, doar onesta

Poate-nţelege şi certa

Şi ştiu că fac toate acestea

Căci sper ca să mă pot ierta.

5 Responses to “Azi îmi cer iertare de la mine”

  1. hehhehhhehehe! ce poezioara.. cat ma lipsite te-ai dat pe poezi aa?! faina.

  2. Să zicem că explorez nişte dimensiuni noi acum…😀

  3. wow, e superba. pot sa o postez si eu la mine, pot, pot? ;;)

  4. gata, am postat. cu o intarziere enorma, din cauza problemelor pe care le-am avut cu al meu calculator…

Leave a Reply

