Geamăn negru

Păşeşte în tandem cu mine, nu îţi fie frică! Ştiu drumul, ştiu unde trebuie să aducă.

Te mint, dar mă crezi oricum. Ai încredere în mine. Îmi asculţi neputinţele şi-mi ascunzi fricile. Îmi redai măreţia şi-mi desfaci cochilia.

Iei forma mea şi mă aperi de întuneric. Devii întunericul . Îţi îmbraci destinul precum o mănuşă profană fără a pune sub îndoială drumul. Te mulezi pe misterul căilor şi săvârşeşti mutări pereche mie, îmi aprobi poftele.

Eşti mut, şi totuşi îmi vorbeşti mereu, din toate părţile. Învaţă-mă să te ascult!

Mă urmăreşti oriunde aş fi, oriunde aş merge, şi nu cauţi să te împotriveşti. Îmi eşti de o fidelitate pură, geamănul meu negru.

Umbra mea dulce.

11 Responses to “Geamăn negru”

  1. ma da ma uimesti cu ultimele postari..numai din astea la sentiment.

  2. Mie îmi plac!🙂

  3. “Eşti mut, şi totuşi îmi vorbeşti mereu, din toate părţile. Învaţă-mă să te ascult!”
    Partea asta chiar m-a impresionat…:)

  4. pai a asculta e o calitate rara la aomeni. cu greu, putem invata pina la urma sa ascultam

  5. Cel mai greu e să te asculţi pe tine cu adevărat🙂

  6. Ea şopteşte Says:

    Daca umbra e geamanul negru, constiinta e geamanul nevazut?

  7. E doar o variantă, nu e nimic bătut în cuie. Depinde cum alegi să vezi lucrurile🙂

  8. Cum poti sa iti redai maretia.. ascunzandu-ti fricile?? =))
    “fără a pune sub îndoială drumul”..Well, hai sa-ti zic ceva: drumul rau, gresit e mereu(intotdeauna) pus la indoiala. Cel bun nu e! Desi cred ca stiai asta. nu e tocmai logic ceea ce ai scris, sau poate nu te-am inteles eu. (“Depinde cum alegi sa vezi lucrurile”)
    Esti malefic!

  9. Răul sau binele sunt noţiuni relative, depinde din ce unghi le priveşti. Dacă posibilitatea de a schimba acea perspectivă, nativă de altfel, mă face malefic, atunci ai dreptate…

    Când nu pui la îndoială drumul înseamnă că-l accepţi aşa cum e, şi-l urmezi. Aşa vedeam lucrurile când am scris asta🙂

Leave a Reply

