Un dialog obişnuit

-Dă-mi pace! Nu vezi că sunt adormit?

-Nu mă interesează, mă vei asculta!

-Băi, nu am chef acum, înţelegi? nu am dormit bine azi noapte şi ultimul lucru pe care mi-l doresc e să te aud cum trăncăni nişte lucruri cu valoarea unui căcat în ploaie pentru mine acum! capisci? hai, roiu’!

-Ce măgar eşti! De când eşti aşa măgar? aşa mă respecţi tu pe mine?

-Am obosit, zău! Fix acum ţi-ai găsit să vorbim despre un rahat de tricou? ce naiba, vrei să mă tragi după tine prin toate magazinele? în pula calului, chiar nu te descurci singură? aş merge acasă, să dorm puţin. Asta dacă vrei ceva diseară… dacă nu, nu-i nimic. Pot sforăi în pace.

-Eşti un porc insensibil. Nu te mai iubesc!

-Ţi-a trece…acum lasă-mă te rog, că am treabă.

[…]

-Îţi place tricoul?

-Doar ăsta l-ai găsit?

-Aaaaaa măgarule….nu-i nimic, îl dau jos acum, aici , şi-l arunc.

-Eşti nebună? nici măcar n-ai sutien.

-Nu-mi pasă. Şi aşa m-ai umilit destul.

-Îţi stă superb…

Dialog obişnuit? Aşa se pare… Uneori mă întreb de ce anumite cupluri ţin să-şi spele rufele în public. Sau după caz, să le dea jos… Însă din fiecare măruntă, dar semnificativă pentru mine replică, reiese un Eu care se identifică la un moment dat cu fiecare din noi. Iubitul obosit, iubitul docil, iubitul supus, iubitul iritat…iubitul iubit.

Heh. Oamenii sunt interesanţi. Cel mai interesanţi însă…în mediul lor.

Deci pentru mine… este un dialog obişnuit. Şi plăcut🙂

One Response to “Un dialog obişnuit”

  1. cum să nu zică el ” e superb” când o vede pe ea în culema dracilor, îndârjită şi pe punctul de a-şi da tricoul jos ?! şi mie-mi plac scenele de genu’, când cearta e în toi şi unu’ dintre noi trânteşte un sărut cu scântei :)))

Leave a Reply

