Jurnalul Conştiinţei, partea 1

-Auzi, nu te supăra pe mine… dar tu de ce nu porţi sutien?

Consternată, totuşi are curajul să-mi răspundă pe plac.

-De ce, nu-ţi place?

Rămân mut pentru câteva clipe, şi mă adun sub cupola unei promisiuni.

-Auzi , hai să-ţi fac masajul ăla. Şi aşa dorm toţi, şi nu mi-e somn. Plus că mi-eşti datoare şi tu cu acelaşi lucru.

Se întoarce, şi se aşează fin pe pat. Avea pe ea doar un tricou şi nişte pantaloni scurţi prin care se vedea… ce nu trebuia să văd. Secunde decisive pentru ceea ce urma să schimbe totul.

Şi-a tras puţin tricoul până la mijlocul spatelui, stând pe burtă, dar am considerat că nu e destul. Am ridicat cu îndrăzneală tricoul şi mai sus, până la gât. Părea , de fapt, eram sigur că-i place. Şi am început s-o masez, stând alături de ea, pe canapea. În lateral se observa un sân care se împreuna cu salteaua, lasând să se vadă doar textura pielii ei fine şi era destul cât să trezească bestia…

-Nu te incomodează să stai acolo? hai mai aproape.

Mintea mea a înţeles mesajul discret, şi m-am urcat peste ea, sprijinindu-mă de coapsele ei, surprinzător de ferme. Am continuat masajul, iar cu fiecare coborâre, mă apropiam tot mai tare de fund. O simţeam cum tremură, iar ea mă simţea cum…o simt. Nu-mi plac blondele, îmi spuneam, şi nu reuşeam să-mi scot din cap cât de bine arăta la lucru, în blugii aceia albi.

La un moment dat mi-a mulţumit pentru masaj, şi s-a întors. Tricoul îi atârna peste unul din sâni, celălalt rămânând în aer. Eram pierdut ca un copil mic, şi imaginea celei de acasă mă distrugea încet. Am prins-o de umeri şi i-am mângâiat braţele, sub o aură de pudicitate trăgându-i tricoul peste celălat sân. Înroşise, şi simţeam că era tot mai caldă. Săream peste paşi normali, totul se petrecea uluitor de repede. 1 minut mai târziu o priveam goală şi nu-mi venea să cred. M-am lăsat peste ea încet, şi am împins-o spre canapea, dar ţinând-o de braţe, am suspendat-o deasupra acesteia. Am privit-o direct în ochi şi mi-am apropiat buzele de ale ei, dar rămăseseră câţiva centimentri până la contact. În mintea mea…nu puteam s-o fac. Era interzis, era greşit, şi totuşi…asta-mi doream. Într-o secundă orice reţinere dispăru, şi simţeam încet cum ochii mei se pierd în ai ei, iar ea mă privea cu o dorinţă fantastică. Dacă era leoaică, m-ar fi devorat atunci. Am stăruit 5 minute privind-o în ochi, până când într-un final m-a tras de gât şi a început să mă sărute.

Era începutul sfârşitului.

Era prima noapte de dragoste, dar şi prima noapte de război.

13 Responses to “Jurnalul Conştiinţei, partea 1”

  1. super post! unul dintre cele mai..pe placul meu! pff! s-a facut cald la mine ies sa fumez o tigare!

  2. De ce era gresit?

  3. Abia astept.🙂

  4. Si totul se termina brusc. Fata se scula, isi trase chilotii si spuse: da-i drumul de aici, nesimtitule!
    Iar eu nu avui incotro, imi ridicai nadragii precum cortul, imi luai camasa, tot precum cortul (imposibil de bagat cortul in pantaloni) si plecai… Acasa ma astepta sotia si ma asteptau cei 5 copii ai mei: tati, tati…😦 🙂

  5. Stiu ca abia incepe, de luni iar la munca, iar guri de hranit si ioc sex. Si vei ramane cu “aproape am avut…”🙂 😦 si cu aceeasi fata, draga de ea :)))

  6. Ea şopteşte Says:

    Era cel mai dulce sărut, tot ce poţi visa de la un sărut. O atingere uşoară, un şir neîntrerupt de incursiuni tandre care secretau parfumul unic al pielii noastre , înainte ca apăsarea să devină tot mai puternică, înainte ca buzele noastre să se despartă şi reunească la loc iar şi iar, gurile articulând fără suflare dorinţa. Buzele-mi părăseau pentru câteva clipe gura ei pentru a face uşoare poasuri asupra obrajilr, tâmplelor, urechilor. Şi-a lipit trupul de-al meu, picioarele ni s-au încolăcit. Nerăbdători şi ameţiti ne zâmbeam complice agăţându-ne şi mai tare unul de celălalt.

    Mi-am strecurat mâinle pe sub pantalonii eiscurţi, iar ea mi-a desfăcut nasturii de la pantaloni u un aer de normalitate banală, ca şi când n-ar fi fost nici o surpriză să dăm cu ochii de fascinanta diferenţă dintre organele noastre sexuale. Ne-am dezbrăcat unul pe celălalt şi când ne-am zărit pentru prima dată trupurile goale am încercat să fim la fel de nestingheriţi ca Adam şi Eva. Eram deja intraţi în etapa când mintea trebuie să cedeze trupului controlul, când orice gând trebuie alungat în afara gândului la pasiune, când nu mai exista loc pentru judecată ci doar pentru dorinţă.

    Mi-am aruncat privirea către latura camerei unde se afla oglinda şi am surprins imaginea a doua persoane inlantuite in cearşafuri, una în braţele celeilalte, facand dragoste. Tempoul ritmic în care ne mişcam amândoi avea în curând să atingă apogeul. O umezeală generoasă ne făcea coapsele alunecoase, părul ne era ud de transpiraţie, ne priveam unul pe altui în abandon în timp ce mintea şi trupul ni se uneau făcându-ne parte a aceleiaşi fiinţe.

  7. Ea şopteşte Says:

    :)) hai ca asta-i buna :))
    Nu rosesc eu care am scris ce-am scris si rosesti tu? Ma indoiesc serios de asta citind partea a doua a povestii.

  8. Eşti perspicace. I like that. Să vedem dacă te va surprinde continuarea …

Leave a Reply

