Leapşă

(primită de la Nice )

1. Cat de des te enervezi?

Nu foarte des, dispun de multă răbdare, şi în genere sunt un om calm. Prea liniştit , chiar azi îmi spunea o prietenă că la statura mea, ar trebui să fiu mai feroce. Ca dovadă că aparenţele înşală.

2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Nu, ultimul lucru pe care l-aş face atunci când sunt nervos, ar fi să sunt pe altcineva, şi eventual să mă descarc.

3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?

Relativ repede. Nu urlu ca nebunul de nervi, aia eventual o fac dacă ascult muzică foarte tare😀

4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

Nu prea izbesc în obiecte ca să mă calmez. Dar am făcut-o în trecut, şi doar în obiecte de obicei mai dure decât capul meu😀

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Da. Dar nu din nervii mei.

12 Responses to “Leapşă”

  1. Stii cum se spune, apele linistite sunt adanci. Pare a ti se potrivi.

  2. happygirls Says:

    Mai sunt si baieti calmi si rabdatori? Ti-am spus eu ca nu ai ce cauta pe planeta asta. Sper sa dai peste o fata care sa aprecieze la maxim aceste calitati. Eu, una, tre sa ma obisnuiesc cu unul mai nervos.

  3. Dacă eşti de aşa natură încât trebuie să te descarci des, sau să te cerţi… eu nu-s persoana potrivită. Deci norocoase sau ghinioniste…au fost incompatibile🙂

  4. happygirls Says:

    Stai linistit, nu-s certareata si nici nu simt nevoia sa ma descarc des.

    • Ah, am uitat să zic că era vorba de un ‘tu’ general, nicidecum de tine în special🙂

      În general, cu genul acesta de fete am avut de-a face, poate tocmai pentru că-s calm, şi eram exact ce le lipsea lor.

  5. interesant post… si mai interesante comentariile ;))

  6. Nu fi aşa sigură. Uneori sinceritatea atrage mai mult decât orice🙂

Leave a Reply

