Jurnalul Conştiinţei, partea a 4a

Mă trezisem cu doar 5 minute înainte de 5, când trebuia să sune alarma, şi atunci m-a izbit o altă fantezie neîmplinită. Am trezit-o şi pe Bianca, şi i-am zis că ar fi plăcut să facem un duş împreună. Eram amândoi calzi şi uzi, de parcă eram lipiţi împreună. De fapt, dormise în braţele mele, şi nu îmi explicam de ce mi se părea aşa de natural ca o străină să îmi intre sub piele atât de uşor. Nu era momentul întrebărilor însă.

Am luat-o în braţe, pe sus, şi am dus-o în cabina de duş. Am dat drumul la apă, şi priveam fermecat cum se prelingeau stropii de apă pe umerii ei, pe spate, pe mijloc, coborând pe fese, şi printre ele, şi în acelaşi timp ricoşau din pielea ei fermă, creând un fel de aură în jurul ei. Eram total atemporal, simţeam că plutesc, şi sângele iarăşi nu mai ajungea la cap. Am prins-o de sâni de la spate şi am tras-o înspre mine.

Atât de natural gemea… era de necrezut cât de bine se potrivea în braţele mele, deşi nu simţeam nimic profund pentru ea. Am întors-o înspre mine, şi admirându-i sânii superbi, am început s-o sărut din cap până-n picioare, stăruind asupra unor zone mai speciale, iar cu mâinile îi acopeream restul corpului într-un fel de dans nebun. Auzeam muzica de la radio, deşi nu era nicio muzică, stropii de apă îmi jucau feste, probabil datorită somnului insuficient. Nici că mai conta.

Am început să fac dragoste cu ea, ridicând-o de unul din pereţii cabinei. O ţineam de braţe şi-mi lipeam privirea de sânii ei, sărutându-i ocazional, în timp ce mă privea de sus, ca şi cum mă domina. O ridicam tot mai sus, la un moment dat ajungând să-şi pună picioarele peste umerii mei. Eram nebun şi-mi plăcea fiecare clipă…

Îmi spuse s-o las jos, moment în care m-am speriat că făcusem ceva greşit. În schimb, începu să mă exploreze cu mâinile şi buzele, şi se oprise asupra mijlocului meu. Simţeam că trage toată pasiunea din mine, şi-mi devora sufletul.

O căldură imensă începea să-mi cuprindă pieptul, apoi abdomenul, şi eram gata să explodez.

-Stai…

Nu se dădu însă la o parte şi continua mai avid.

Mă avuse până la capăt şi mă devorase complet. Nu aveam cuvinte, era de neimaginat. Mi-a zâmbit şi a continuat să mă sărute, preţ de câteva minute, iar apoi a început să se spele. I-am luat săpunul din mână, abia respirând, şi am început să o spăl atent, peste tot. Nu am lăsat niciun centimetru neatins din ea… ştia că mă atrage, şi ştia să exploateze toate dorinţele mele ascunse. Şi atunci de ce mă gândeam la Alexandra? dintr-o dată… m-am simţit şi mai murdar. Simţeam o scârbă în mine care creştea tot mai tare. Am grăbit spălarea, păstrând aparenţa calmă, şi am trimis-o în casă. Era 6 fără 20. Ceilalţi aveau să se trezească la 6 şi un sfert, deci mai aveam timp, dar nu am putut să mai stau cu ea în aceeaşi cameră. Imediat după ce plecase, îmi veni să vomit. Mi-era incredibil de rău dintr-o dată, şi nu mai reuşeam să mă stăpânesc.

După ce mi-am mai revenit, am făcut 1…2…3 duşuri, nici nu mai ştiu. Oricât m-aş fi spălat , nu reuşeam să scot din mine veninul acesta care mă consuma. Conştiinţa care ma omora, bucată cu bucată…

Mă adunasem, şi am început să fac exerciţii, cum făceam de obicei în fiecare dimineaţă.

Dimineaţa de lucru trecu repede, fără nimic remarcabil, abia ce schimbasem 2 vorbe cu Bianca, şi cu ceilalţi colegi , şi odată întors acasă, m-am pus să dorm. Aveam după masa liberă, atât eu cât şi Bianca, deci era timp pentru orice.

Adormisem visând-o pe Alexandra plângând. Ştiam că simte ce s-a întâmplat. După ce urma să mă trezesc, îmi pusesem în gând să-i scriu.

13 Responses to “Jurnalul Conştiinţei, partea a 4a”

  1. kontroversy Says:

    no, si i-ai scris?

  2. Foarte interesanta introspectie in constiinta unui barbat rapus de remuscari in urma unui act sexual cu o femeie pe care nu o iubeste. Stiam eu ca pe blogul tau gasesc raspunsurile la toate intrebarile care ma framanta.
    Cred ca multa lume se regaseste in randurile de mai sus.

  3. Sunt foarte incantata ca am gasit acest blog.

  4. …ma rog, cam prea tarziu, dar asta e.😦

  5. kontroversy Says:

    hmm. al dracu’ remuscari.
    Mai Nice, mai fata – daca baiatu’ asta nu avea pe una acasa care sa ii filfizoneze constiinta, nu avea nici pe dracu’ ca o ars-o pe aia.
    Barbatul nu isi priveste trupul ca pe un templu cum faceti voi femeile.

    • Trupul nu are a face aici cu conştiinţa. E vorba mai degrabă de încălcarea unor legi nescrise, şi autoimpuse, dacă vrei. Cea de acasă era factorul declanşator, dar rolul ei în poveste e mic.

  6. kontroversy Says:

    Hai ba ca glumeam, ce naiba. Daca nu stie sa faca un blow job chiar nu conteaza.
    An’way, io nu stiu de femei, da mie daca imi pune una coarne, cu sau fara constiinta, cu sau fara minte-n cap – o dau’ dracu si nici ca ma intorc.
    Asta ma face sa fiu misogin cumva?
    Si io am pus cornite la vreo doua, si una o aflat si m-o iertat. O fost fraiera. Am inselat-o si a doua oara.
    Ce mama naibii, daca ii dai tot la una..apai sa-i ajunga sau sa te lase sa descoperi alta. Si aia care te iubeste cu adevarat, de te primeste inapoi iti face viata calvar (a doua de mai sus) ca nu exista sa nu ajunga sa te si urasca totodata.
    Io nu cred in iertare.

  7. Măi, nici eu nu cred în iertare. Un om normal nu-i capabil să ierte cu adevărat. De aceea, probabil încă mai cred în mituri cu oameni rari, şi fantastici.
    Ce să zic, am trecut şi trec prin relaţii ca prin brânză, pentru că mi-e tot mai uşor să văd ce nu-i bine.
    Eu nu pot aplica ‘ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face’ pentru că nu cred că 2 oameni sunt la fel. Dacă fac un lucru, îmi asum şi consecinţele, oricât de grave ar fi. Chiar dacă înseamnă să pierd pe cineva drag.

    Cum ziceam, ce vreau să redau în pseudojurnalul ăsta e tot ce am observat de-a lungul timpului nu doar la mine, ci la mulţi, în materie de experienţe revelatoare despre sine, şi modul în care obişnuinţa şi educaţia dau naştere la o conştiinţă apocrifă şi limitatoare.

    Dacă aş înşela pe vreuna, n-aş mai face-o a doua oară. Ori aş părăsi-o direct, ori mi-aş de gândit ce fel de om sunt. Conform valorilor mele. Am prieteni care au şi câte 3-4 relaţii în paralel. Cine-s eu să-i judec? e viaţa lor. Dar toţi au ajuns unde sunt azi în urma unor experienţe.
    Aşa că-l mai trec pe protagonist prin câteva întâmplări până să-şi deschidă mintea😀

  8. kontroversy Says:

    Buei, da’ un lucru tre’ sa-l recunosc.
    De se leaga careva de fata mea cand o creste, io il sparg pe ala care o face sa sufere. Apoi o bat bine si pe ea si o invat sa profite de pe pelea tuturor. Fara sex. Pentru sex ii dau eu bani sa isi ia un scalv sexual sa o faca fericita.

    Restul, vaca cu patine.

  9. Fix pentru asta îmi doresc o fată, s-o învăţ tot ce ştiu🙂

  10. kontroversy Says:

    buei, sa ne servesti pe seara continuarea.
    io imi pregatesc trabucu si sucul de prune.

Leave a Reply

