Dor

Nori şi soare joacă-n voie

Şi ne chinuie răbdarea

Vreau o briză să mă-nmoaie

Ploaia să-mi înece zarea

Caut stins un zbor de cuci

Să învăţ drumul spre casă

Tot ce vreau e să apuci

Mâna mea cea nemiloasă

Casc alături de destin

Nu-nţeleg drumul în sine

Doar aşa nu e un chin

Când zâmbesc suav prin tine

Lasă vocile să piară

Închide-ochii înspre cer

Acum, pentru-a mia oară

Pacea noastră eu o sper

Dacă nu ştii unde sunt

Nu căuta să mă găseşti

Doar un gând pe aşternut

Sub un dor mă regăseşti

Speră azi, speră şi mâine

Speră tot restul vieţii

Cu un sper fidel de câine

Udă iarba dimineţii

Lasă-mă să zbor cu tine

Să mă-ntreb nebun de ce

Te doresc printre suspine

Ca şi un gheţar, rece

Şi să râdă ei, ciudaţii

Cum ne naştem noi, copii

Ca noi, cei iluminaţii

Să fie îşi vor dori

Şi mi-e dor încă odată

De tot ce-am avut mereu

Dau regatul meu îndată

Liniştea e tot ce vreau

8 Responses to “Dor”

  1. Nice one…🙂
    Bv.

  2. Kontroversy Says:

    Asa.Cand nu iubim,ne manca-n cur dragoste.Cand primim,dam dd pacoste.Cum stai cu dragostea mai Apolo?

  3. Frumos feedback🙂
    În ultima vreme am dus-o mai rău cu dispoziţia bună, aşa că probabil revenirea va trebui să fie ceva mai pământeană decât versurile de mai sus…
    Săru’mâna🙂

  4. Frumos.
    Simt aer de melancolie…:P

  5. Dupa atatea laude mai pot spune ceva ?

    Totusi mi-e greu sa ma abtin : superb !

Leave a Reply

