Altă leapşă

Zodia – Taur. Încăpăţânat, fidel ideilor şi comod odată ce am descoperit liniştea în orice formă se prezintă.

Aş vrea – Să pot face 400 de km să fie 4.
Păstrez – Amintiri. În cap de regulă.
Mi-aş fi dorit – Să am 30 de ani.
Nu-mi place – Eşecul.
Mă tem –  Că voi muri bătrân.
Aud – Chemarea universului, cu condiţia să nu fiu beat.
Îmi pare rău – Că nu ştiu să renunţ la timp.
Îmi place – Libertatea şi tinereţea, pentru că sunt efemere.
Nu sunt – suficient de rapid în reacţii în raport cu alţii.
Dansez – nu. nu dansez.
Niciodată – nu voi uita pe cei care mi-au fost alături la greutăţi.
Par – paşnic, şi liniştit.
Plâng – doar în interior, şi de dorul unor amintiri.
Nu-s întotdeauna – liniştit precum aş dori.
Nu-mi place la mine – lenea şi comoditatea.
Sunt confuz – în acest moment. Context nefavorabil.
Am nevoie – să fiu iubit.
Ar trebui – să respect pe cei diferiţi de mine.

10 Responses to “Altă leapşă”

  1. Esti sigur ca mai sus te-ai descris pe tine??😯

  2. O sa ajungi si la 30, ce atata graba?

  3. Ea şopteşte Says:

    1.Deci si taurii sunt incapatanati. Uite inca un punct comun care ma convinge inca o data ca suntem fratiori.
    2. Si eu vreau asta. Cand afli reteta sa mi-o dai si mie. Platesc licenta😀

  4. Mişto. Parcă e plăcut să vezi că nu eşti singurul ciudat🙂

  5. chiar mi s-a parut misto…am preluat-o si eu

  6. Si eu imi doresc sa am 30 de ani inca de la 18 ani. Mi s-a parut intotdeauna ca 30 de ani este apogeul vietii.
    Atunci te desavarsesti complet ca femeie, devii echilibrata si mult mai sigura pe tine.

    Daca nu dansezi, de ce ai pus “nu, nu dansez” si nu..doar..”nu dansez”?🙂

  7. Ca femeie nu ştiu, personal am o părere relativ dură despre femeile la 30 de ani, nu toate, evident, dar tiparul se conservă.

    Dubla negaţie avea rol categoric😀

Leave a Reply

