Supradoză de cinism

Mă uit în jur şi tematica pe cam toate blogurile e universal legată de Crăciun, vacanţă şi Anul Nou. Culmea că pe mine nu mă mai prinde spiritul acesta festiv, şi am preocupări tot mai ciudate.

De exemplu, ieri dimineaţă, pe la 6 mai exact, m-am trezit special ca să prind eclipsa totală de Lună, şi am mers până în vârful oraşului unde am îndurat frig o oră aşteptând să dispară norii. În zadar de altfel.

Unde toţi se agită cu sărbătorile, cadourile ne-cumpărate încă şi zâmbete împărţite elegant, drama mea cea mai mare e că a fost înnorat de eclipsă😀

Unde majoritatea aleg să creadă într-un spirit al Crăciunului, eu mă încălzesc cu fenomene simple, naturale, fizice etc, observabile şi cumva palpabile. Cred că nu greşesc când spun că de fapt şi acest spirit e tot un lucru natural, şi plăcut, doar că nu-l mai pot simţi eu. Sau cel puţin nu acum.

M-a năpădit o răceală teribilă în ultima vreme, ceea ce m-a întors cu fundu-n sus. Poate e şi asta explicaţia.

Tot ce ştiu e că sunt mai cinic decât de obicei, conştient de asta, dar  deocamdată n-am energia să corectez. Mă uit la vecini care cum fac şi încerc să îmi iau ‘cadourile’ disponibile.

Deci, pierdut spiritul Crăciunului, îl declar nul, cumpăr altul😀

6 Responses to “Supradoză de cinism”

  1. Cred ca o excursie la munte(St Moritz, Chamonix sau Val d’Isere) sau una la Viena te-ar ajuta in acest sens. Pana atunci e musai sa-ti treaca raceala, asa ca, multa sanatate, ai grija de tine.🙂

  2. Petronela Brumă Says:

    Racita bocna ( da fapt am pneumonie) sunt si eu. Ciudat e ca m-a lovit si-o raceala sufleteasca si psihica in sensul ca nu reusesc sa ma las deloc cuprinsa de spiritul asta al Craciunului. Parca era mai frumos cand eram micuta si imi venea sa fac bradul inca din noiembrie si sa ascult colinde pana mi se infundau urechile si mi se-ntrocea stomacul pe dos.
    Nu-ti doresc Craciun fericit ci Sarbatori pe placul tau! Si insanatosire grabnica!

  3. […] Fericit tuturor: Ada Pavel, Alina, Altcersenin, Ana Cazacu, Andera Y, Andreea, Artificiality, Black Angel, Carmen Negoita, Chocolatfollie, Colorbliss, Cristian Dima, Cristina, coolnews, Daniel […]

  4. la multi ani!

  5. Ne-am schimbat adresa blogului. Aceasta este http://www.summerday.ro. Cel vechi a fost inchis si va fi sters in curand. Daca consideri oportun, te rog sa modifici in blogroll. Iti multumim!

  6. […] Fericit tuturor: Ada Pavel, Alina, Altcersenin, Ana Cazacu, Andera Y, Andreea, Artificiality, Black Angel, Carmen Negoita, Chocolatfollie, Colorbliss, Cristian Dima, Cristina, coolnews, Daniel […]

Leave a Reply

