Vremuri tulbure

Nu e vorba propriu zis de vreme, ci mai mult de faptul că m-a izbit o viroză, recent, care iniţial părea să fie o răceală. Dacă nu aş fi atât de încăpăţânat, probabil aş fi luat de la început ce tratament trebuia, dar am mers pe Coldrex şi Fervex, pe care le pot declara insuficient de puternice pentru mine. Am ajuns şi la un record mediu de 10 strănuturi pe minut, încât am impresia că nu mai am pic de aer în creier. Oricum era mai mult vid înainte, se confirmă doar😀 Urăsc să fiu bolnav, urăsc să am pe alţii care să mă îngrijească, dar cel mai tare urăsc faptul că vine oarecum primăvara, cu plimbări şi soare, şi eu m-am ‘decis’ să gust plăcerile iernii abia acum.
Ceai peste ceai, stat în pat, dureri de cap, febră, toate sunt elemente cheie ale unei boli de succes. Evident că trebuia să fie ceva suficient de puternic încât să mă dea peste cap, iar faptul că deja am iritaţii la nas datorită strănutatului nu poate să mă facă decât să zâmbesc amar.

Altfel spus, posibil să am mai multă treabă la calculator în perioada următoare, măcar mai îmi reiau activitatea pe aici.

9 Responses to “Vremuri tulbure”

  1. Vrei sa-ti tin de urat?🙂

  2. Însănătoşire grabnică!

  3. Se pare ca a venit sezonul gripelor, am vazut multa lume care a racit acum, la sfarsit de iarna. Oricui i se poate intampla, da, e tare neplacut. Multa sanatate iti doresc, te asteptam cu noutati.🙂

  4. Cui ii place sa fie bolnav sa ridice mana sus? nu vad nici o mana ridicata🙂 nici mie nu-mi place sa fiu bolnava dar am observat ca rabd cu foarte mult stoicism si nici nu ma mai plang la nimeni, incerc sa zambesc si astept sa treaca🙂
    acum mi-e doar somn!
    o primavara frumoasa!

  5. Şi somnul trece, la fel ca boala, cu remediul potrivit. Exact cel pomenit de tine, o primăvară frumoasă adică😀

  6. Vezi sa nu faci vreo boala a copilariei si eu am inceput cu o viroza si am ajuns cu rubeola . Mare grija !

Leave a Reply

