Oglinda spre trecut

A trecut ceva timp. Au trecut ani…

Cu timpul, am pierdut dorinta de a scrie, la fel ca si nevoia de a exprima ceva.

Cu timpul… am imbatranit. Am lasat lucrurile neplacute sa ma schimbe. Le-am dat voie sa isi lase o amprenta asupra mea, incat sa devin mai fluid cu lumea si cu mersul ei. Am pierdut faramele de inocenta si cu asta, am pierdut copilul din mine.

S-au schimbat multe. Si nu realizezi schimbarea decat daca privesti inapoi si te ancorezi de ceva puternic.

Mi-am amintit ca intr-o vreme scriam. Ca imi placea sa meditez asupra aspectelor vietii, sa interactionez si sa schimb idei cu oameni cu care probabil nu voi avea niciodata vreo tangenta. Dar lumea e atat de mare, incat astfel de griji nu-si au locul.

Dar n-am murit. Si poate asta e un motiv suficient de bun incat sa permit nostalgiei sa ma readuca aici, cu pasi marunti. A trecut ceva timp. Au trecut ani. E placut sa simti totusi ca nu te-ai pierdut cu totul, cel care erai inainte. Mi-a fost dor🙂

6 Responses to “Oglinda spre trecut”

  1. E placut sa asist la asemenea intoarceri ale unor oameni cu care obisnuiam sa interactionez in cei mai frumosi ani ai mei in blogosfera. Pentru ca in timp pasiunea se diminueaza si cu greu rezisti pe baricade. Farmecul dispare si el. Dar primii ani iti sunt cei mai dragi si mereu iti vei aduce aminte de ei si de oamenii care au fost alaturi de tine in acele momente.
    Bine ai revenit!🙂 Si sper ca vei ramane…🙂

    • Eh, stii ca nu m-am considerat niciodata un membru al blogosferei, dar mi-a placut sa astern ganduri si idei, ca apoi sa le pot revedea. Si acum am ocazia sa vad toate schimbarile prin care am trecut in ultimii ani, de unde si titlul dat.

      Multumesc, sper si eu🙂

  2. Ohoooo! Maestre…bine ai revenit.😉

  3. Hey you, îmi pare bine că ai revenit pe-aici. Cum zicea și Nice, e plăcut când apar din nou oameni cu care obișnuiai să interacționezi și să schimbi idei. Cred că de acest lucru mi-e cel mai dor și mie. Simt că oamenii își pierd interesul/abilitatea de a mai schimba idei, de a comunica în mod autentic…

    Cât despre schimbări… sper să regăsești pe-aici părți din tine care ți-s dragi și care au rămas pe-acolo, rătăcite prin interiorul tău. Și în rest, să nu ai rețineri în a fi altcineva. E ok. Toți ne schimbăm, mai mult sau mai puțin. Dar e frumos să fii tu cel care are frâiele devenirii proprii, și nu circumstanțele.

Leave a Reply

